پیام فرستادن
اخبار
صفحه اصلی > اخبار > Company news about اخیراً ما قابلیت های تولید خود را افزایش داده ایم
مناسبت ها
با ما تماس بگیرید
86--13873178021
اکنون تماس بگیرید

اخیراً ما قابلیت های تولید خود را افزایش داده ایم

2023-04-23

Latest company news about اخیراً ما قابلیت های تولید خود را افزایش داده ایم

شرکت صنعتی هونان جیمینگ پلاستیک، تولید کننده پیشرو سطل های پلاستیکی در چین، اخیراً در یک محصول جدید سرمایه گذاری کرده است.دستگاه قالب گیری تزریقیتا توانایی های تولید خود را بیشتر افزایش دهد.با این افزوده جدید، این شرکت اکنون در مجموع 30 دستگاه قالب گیری تزریق اتوماتیک دارد که همگی مجهز بهبازوهای رباتبرای کارایی و دقت بیشتر

 

دستگاه قالب گیری تزریقی جدید یک مدل پیشرفته با ویژگی های پیشرفته است که آن را قادر می سازد تا سطل های پلاستیکی با کیفیت بالا را با حداقل ضایعات و خرابی تولید کند.همچنین کاملاً خودکار است، به این معنی که می تواند به طور مداوم بدون نیاز به مداخله دستی کار کند.

علاوه بر جدیدقالب گیری تزریقیماشین، Hunan Jieming Plastics همچنین دارای مجموعه ای چشمگیر از تجهیزات دیگر، از جمله 60 برچسب در قالب است.ماشین های قالب گیری تزریقی، 30 دستگاه قالب گیری ضربه ای ، 25 دستگاه چاپ صفحه و 15 دستگاه انتقال حرارت.

 

همه این ماشین‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به طور یکپارچه با هم کار کنند و به شرکت اجازه می‌دهند تا طیف کاملی از خدمات تولید سطل پلاستیکی را به مشتریان خود ارائه دهد.

 

تعهد این شرکت به سرمایه گذاری در جدیدترین و پیشرفته ترین تجهیزات ناشی از تمایل آن به ارائه بهترین محصولات و خدمات ممکن به مشتریان است.Hunan Jieming Plastics با بهره گیری از فناوری پیشرفته و اتوماسیون قادر است سطل های پلاستیکی با کیفیت بالا را با زمان چرخش سریع و با قیمت های رقابتی تولید کند.

 

این آخرین سرمایه گذاری در یک ماشین قالب گیری تزریقی جدید تنها نمونه ای از تعهد این شرکت به بهبود مستمر و نوآوری است.از آنجایی که تقاضا برای سطل های پلاستیکی همچنان در حال رشد است، هونان جیمینگ پلاستیک در موقعیت خوبی قرار دارد تا نیازهای مشتریان خود را با آخرین فناوری و تجهیزات برآورده کند.

 

آخرین اخبار شرکت اخیراً ما قابلیت های تولید خود را افزایش داده ایم  0آخرین اخبار شرکت اخیراً ما قابلیت های تولید خود را افزایش داده ایم  1آخرین اخبار شرکت اخیراً ما قابلیت های تولید خود را افزایش داده ایم  2

درخواست خود را مستقیماً برای ما ارسال کنید

سیاست حفظ حریم خصوصی چین کیفیت خوب سطل پلاستیکی گرد تامین کننده. حق چاپ © 2022-2024 jmbucket.com . تمامی حقوق محفوظ است.