پیام فرستادن
اخبار
صفحه اصلی > اخبار > Company news about برای صادرات کالاهای خطرناک چه نوع بسته بندی لازم است؟
مناسبت ها
با ما تماس بگیرید
86--13873178021
اکنون تماس بگیرید

برای صادرات کالاهای خطرناک چه نوع بسته بندی لازم است؟

2023-10-27

Latest company news about برای صادرات کالاهای خطرناک چه نوع بسته بندی لازم است؟

کالاهای خطرناک به موادی اشاره دارند که به دلیل احتراق، انفجار، خوردگی، مسمومیت، اشعه رادیواکتیو و غیره زندگی و اموال انسان را به خطر می اندازند.کالاهای خطرناک دارای الزامات ویژه و سختگیرانه ای برای بسته بندی هستند، انبار، انزوا، بارگیری و تخلیه، مدیریت، شرایط حمل و نقل و اقدامات آتش نشانی و کمک های اولیه.حمل و نقل امن آن به طور نزدیک با ایمنی زندگی و اموال مردم مرتبط استبسته بندی به طور مستقیم بر حمل و نقل ایمن کالاهای خطرناک تاثیر می گذارد، بنابراین کالاهای خطرناک نیاز به بسته بندی دقیق تر دارند.

 

در مورد استفاده از بسته بندی برای صادرات کالاهای خطرناک، the state stipulates that enterprises that produce packaging containers for exporting dangerous goods must apply to the inspection and quarantine agency for performance appraisal of packaging containers.

شرکت هایی که کالاهای خطرناک را تولید و صادر می کنند باید برای شناسایی ظروف بسته بندی از آژانس بازرسی و قرنطینه درخواست کنند.صادرات کالاهای خطرناک با استفاده از ظروف بسته بندی ناشناخته مجاز نیست.

 

سه دسته از بسته بندی کالاهای خطرناک وجود دارد: I، II و III.

 

بسته بندی کلاس I: کالاها بسیار خطرناک هستند و نیاز به مقاومت بسته بندی بالایی دارند.

 

بسته بندی دسته دوم: کالاها دارای خطر متوسط هستند و نیاز به مقاومت بسته بندی بالا دارند.

 

بسته بندی دسته III: کالاها دارای خطر کم هستند و شرایط مقاومت بسته بندی متوسط است.

 

This standard applies to export dangerous goods packaging with a volume of no more than 450 liters (liquid loading) and a net weight of no more than 400 kilograms (except for packaging of pressure receptaclesمواد رادیواکتیو و مواد عفونی)

برای کالاهای خطرناک کلاس 3، دسته بندی بسته بندی بر اساس نقطه اشتعال تعیین می شود.

 

PG I: نقطه روشن شدن کمتر از -18°C است

PGII: نقطه روشنایی بین -18°C تا 23°C

PGIII: نقطه اشتعال بیشتر از 23°C

 

1- الزامات بسته بندی برای اقلام خوردنی: کلید بسته بندی اقلام خوردنی توجه به تغییرات بین اقلام و ظروف است.

1 برای چنین مواد خوردنی پرخوری باید از ظروف مقاوم در برابر اسید استفاده شود، مهر و موم شده و در جعبه های چوبی نگهداری شود.

2 ظروف فلزی باید با رنگ ضد خوردگی رنگ شوند تا از خوردگی مواد خوردگی بر روی ظروف فلزی جلوگیری شود.

از ظروف شیشه ای برای اسید هیدروفلوئوریک استفاده نکنید، زیرا آن را خورد می کند.

 

2- الزامات بسته بندی اقلام انفجاری و قابل احتراق:

1 بشکه ضد انفجار مجهز به یک شیر ایمنی است که می تواند به طور خودکار کاهش فشار را در هنگام افزایش فشار در بشکه تنظیم کند.

بسته بندی در بشکهای پلاستیکی و قرار دادن در جعبه های آهن یا چوبی

3وزن مواد منفجره در هر بشکه نباید بیش از 50 کیلوگرم باشد.

 

3- الزامات بسته بندی برای کالاهای سمی: الزامات اصلی بسته بندی کالاهای خطرناک این است که آنها نباید قابل تنفس باشند و باید به شدت بسته بندی شوند.

۱ برای محصولات آفت کش ارگانیک، از کیسه های آسفالت با بخیه های تنگ استفاده کنید. اگر در کیسه های پلاستیکی یا کیسه های کاغذی آسفالت بسته بندی شده باشند، باید در بیرون در کیسه های اسلحه یا کیسه های پارچه ای بسته بندی شوند.

2 بايد نشانه هاي مشخصي از مواد سمی وجود داشته باشد.

برای کریستال های سمی مانند پتاسیم سنگین و سدیم سنگین، آنها باید در سطل های محکم بسته بندی شوند.و دیوار سطل نباید کمتر از 1 باشد.2 میلی متر

از موارد فوق می توان دید که انواع زیادی از کالاهای خطرناک وجود دارد، از جمله مایعات، پودرها، گاز های فشرده شده، مواد جامد و غیره. هر نوع روش بسته بندی متفاوت است.بسته بندی کالاهای خطرناک به شدت با توجه به ماهیت شی متفاوت استدر عین حال مقررات سختگیرانه و حرفه ای در حمل و نقل برای جلوگیری بهتر و پاسخ به حوادث غیر منتظره مورد نیاز است.

 

بازدیدwww.jmbucket.comبراي انتخاب يک سطل مناسب

درخواست خود را مستقیماً برای ما ارسال کنید

سیاست حفظ حریم خصوصی چین کیفیت خوب سطل پلاستیکی گرد تامین کننده. حق چاپ © 2022-2024 jmbucket.com . تمامی حقوق محفوظ است.